Álláspályázat pénzügyi referensi feladatok ellátására

A Pécsi Helyi Akciócsoport Egyesület

pályázatot hirdet

pénzügyi referensi

feladatok ellátására.

A munkakörbe tartozó főbb feladatok:

  • Részvétel a „Pécsi Helyi Közösségi Fejlesztési Stratégia megvalósítása” című projekt megvalósításában
  • Részvétel az „A helyi identitás és kohézió erősítése Pécs városában” című projekt megvalósításában
  • A projektek megvalósításával kapcsolatos pénzügyi tevékenységek ellátása
  • A projektek költségvetésének állandó nyomon követése
  • Előlegigénylések és kifizetési igénylések összeállítása és rögzítése a Pályázati e-ügyintézés 2014-2020 felületen, az Elektronikus Pályázó Tájékoztató és Kommunikációs Rendszerben (EPTK), az egyes kifizetések nyilvántartása
  • Közreműködés a Pécsi Helyi Akciócsoport Egyesület által kezelt Európai Uniós és hazai finanszírozású projektek projektmenedzsment feladatainak ellátásában, a projektek lebonyolításának szervezésében, koordinálásában;
  • A projektek mindenkor érvényes eljárásrend szerinti megvalósítása;
  • Beszerzési eljárások kapcsán felmerülő teljes körű adminisztráció ellátása;
  • Feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső szabályzatok, eljárásrendek megismerése és betartása;
  • Pénztárának kezelése, be- és kifizetések bonyolítása, azok adminisztrációja;
  • Banki utalások előkészítése, rögzítése, kezdeményezése;
  • Tárgyi eszköz nyilvántartás vezetése;
  • Kiküldetések adminisztrációja;
  • A munkatársak szabadság nyilvántartásának vezetése;
  • Számlák ellenőrzése, teljesítésigazolások, szerződések csatolása, számlák adatainak rögzítése saját nyilvántartásban, könyvelésre előkészítése;
  • Szabadságok, jelenléti ívek továbbítása a könyvelésre, vevői, szállítói egyeztetések a könyvelőirodával.

Pályázati feltételek:

  • Szakirányú, felsőfokú szakképzettség;
  • Önálló felhasználói szintű informatikai ismeretek (levelezőkliens használat, Word, Excel);
  • Magyar állampolgárság;
  • Büntetlen előélet, cselekvőképesség.

Elvárt kompetenciák:

  • Szakszerű és megbízható, pontos, precíz munkavégzés;
  • Kreatív gondolkodásmód és rendszerszemlélet;
  • Jó szervező-, illetve kommunikációs készség, írásban és szóban egyaránt;
  • Problémamegoldó készség;
  • Együttműködési képesség;
  • Megbízhatóság.

Előnyt jelentő feltételek:

  • Hazai és/vagy Európai Uniós projektek szakmai megvalósítása területén szerzett tapasztalat;
  • Hazai és/vagy Európai Uniós pénzügyi végrehajtásában szerzett szakmai tapasztalat;
  • Egységes Monitoring Információs Rendszer (EMIR) Pályázati e-ügyintézés (Pályázó Tájékoztató) felületének használatában szerzett tapasztalat;
  • Elektronikus Pályázó Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EPTK) használatában szerzett tapasztalat.
  • Hazai és/vagy Európai Uniós projektek értékelésében szerzett tapasztalat
  • Állami projektértékelői tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Önéletrajz (Uniós pályázatok finanszírozási rendszerében szerzett szakmai tapasztalat igazolására a következő adatok feltüntetésével: projekt azonosítószáma; kedvezményezett(ek) neve; projekt időtartama; projektben betöltött feladatkör (pl. projektmenedzser, pénzügyi vezető, szakmai megvalósító), ennek időtartama; projekt összköltsége.);
  • Végzettséget igazoló okiratok másolata.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem;
  • Színvonalas munkakörnyezet;
  • Fiatal, lendületes csapat.

A jogviszony időtartama:

 Határozatlan

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

7621 Pécs, Jókai u. 2.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje:

  1. március 18.

A pályázatok benyújtásának módja:

Elektronikus úton az info@pecsihacs.hu e-mail címen keresztül.